fantic-motor

XXF 250 2025

TOVÁRNÍ SPECIÁL TŘÍDY MX2

FANTIC XXF 250

Zažijte pocit továrního motokrosového jezdce kategorie MX2. Plně vyladěný závodní speciál, který se může pochlubit agresivitou, výkonem, všestranností a kontrolou pro dominanci střední třídy.

Model XXF 250 je pro rok 2025 kompletně předělaný, máme zde nový rám a motor, motorka je opět o něco užší a lépe ovladatelná. Fantic opět vychází z poslední generace oblíbeného modelu Yamaha YZ250F a přidává vlastní know-how v podobě balíčku Fantic e-package, který obsahuje kontrolu trakce a launch control GET, modifikovatelné palivové mapy s třemi továrně přednastavenými a nový přepínač na řídítkách. Samozřejmostí je laděný titanový výfuk Arrow a nový tvar plastů pro lepší pohyb v sedle.

JEDINÝ SVÉHO DRUHU

Naše čtyřtaktní 250 nabízí absolutně inovativní řešení na trhu: obrácenou hlavu válce, která poskytuje krátké a efektivní přímé nasávání vzduchu. Toto řešení pochází od Yamahy a pro rok 2025 přináší spoustu změn uvnitř, které zlepšují odezvu motoru a jeho už tak vysokou spolehlivost.

Díky tomu je uspořádání motoru velice kompaktní a v kombinaci s dozadu nakloněným válcem centralizuje hmotnost, aby byla zajištěna extrémní agilita a působivá manévrovatelnost.

Tento motor je známý svým vysokým výkonem již ve standardním stavu. Zkuste si představit, co s ním udělala tuningová kúra pod vedením továrního týmu a vývojářů z oddělení Fantic Racing! 

KRÁSA A VÝKON

Definující charakteristiky čtyřtaktu se naplno projeví v našem na míru laděném výfukovém systému vyvinutém ve spolupráci se značkou Arrow.

Výfukový svod zakončuje nádherný titanový tlumič, který je součástí standardní výbavy. Tlumič váží pouhé 1 kilo, skutečné plus hodné továrního motocyklu.

XXF 250 díky tomu nabízí perfektní průběh točivého moment a lineární průběh výkonové křivky s extra posílením ve vysokých otáčkách!

VŠE POD KONTROLOU

Obrovský výkon řídí nejmodernější technologie.

Fantic XXF 250 je vybaven balíčkem Fantic e-Package s pokročilou kontrolou trakce a launch control systémem GET od značky Athena. Toto řešení používají i týmy na mistrovství světa a Fantic je nabízí jako standardní výbavu! Samozřejmostí je možnost připojení aplikace WiGET pro nastavení všech parametrů nebo zapisování servisního deníku. 

Veškeré parametry se pak nastavují na zbrusu novém sdruženém přepínači na řídítku, který je snadno dostupný a velmi minimalistický. 

DR JEKYLL A PAN HYDE

Součástí Fantic e-Package je také speciální aplikace WiGET, dostupná pro Android i iOS, díky které máte několik motocyklů v jednom.

Jednoduchým kliknutím ze smartphonu se řídící jednotka vstřikování přizpůsobí jednomu z předdefinovaných nastavení vyvinutých továrním týmem Fantic Racing nebo si můžete vytvořit vlastní nastavení motoru pro jakýkoli terén a povětrnostní podmínky.

Aplikace dále nabízí počítadlo motohodin, přidávání servisních poznámek, diagnostiku a zobrazování dat motoru v reálném čase.

NEJLEPŠÍ PODVOZEK A ODPRUŽENÍ

Maximální komfort a přesnost jízdy můžeme zaručit díky výjimečným kvalitám hliníkového rámu a plně nastavitelnému přednímu odpružení KYB s vidlicí SSS (Speed-Sensitive System) o průměru 48 mm, zdvihem 310 mm a s nastavením přímo od továrního týmu. Zadní tlumič je opět od Kayaby a poskytuje 295 mm zdvihu a je samostatně nastavitelný pro předpětí, kompresi a odskok.

Kyvná vidlice z hliníkové slitiny, brzdy Nissin s 270 mm kotouči vpředu a 240 mm vzadu, ráfky Excel 21×1,60 – 19×1,85 a pneumatiky Pirelli 80/100-21 a 100/90-19 doplňují dynamický balíček modelu XXF 250.

SOUSTŘEĎTE SE

Chceme, abyste zůstali soustředění a bdělí od prvního do posledního kola.

To je důvod, proč jsme ve spolupráci s továrním týmem vyvinuli speciální tenké plasty bez překážek a s dokonalým tvarováním, aby vám poskytly maximální pohodlí, svobodu a optimální jízdní pozici

K jízdnímu komfortu přispívá i protiskluzové sedlo s optimalizovaným tvarováním a tuhostí nebo řídítka Fantic Racing.

Nový styling sjednocuje modelovou řadu čtyřtaktů Fantic 2025 a přispívá k dokonalému pocitu z každé vaší jízdy.

TECHNICKÁ SPECIFIKACE

Motor

Motor: kapalinou chlazený 4taktní jednoválec, 4 ventily, DOHC
Objem: 250 ccm
Zdvih:  53,6 mm
Systém zapalování: TCI
Převody: 5

 

Vrtání: 77 mm
Startér: Elektrický startér
Spojka: Vícelamelová mokrá spojka
Kompresní poměr: 13.8:1

 

Podvozek

Rám: Hliníkový obvodový rám
Brzdy: Přední brzdový kotouč  ø270mm – Zadní brzdový kotouč ø240mm
Přední odpružení: KYB  ø48 mm, plně nastavitelné, zdvih 310mm
Zadní odpružení: KYB  ø48 mm, plně nastavitelné, zdvih 295mm

Ráfky: 21×1,6 – 19×1,85
Pneumatiky: 80/100-21, 100/90-19
Kyvné rameno: Hliník s variabilním průřezem a progresivním článkem

Rozměry

Výška sedadla: 970 mm
Palivová nádrž: 6,2 l
Hmotnost: 98 Kg

Délka: 2185 mm
Výška: 1280 mm
Rozvor: 1480 mm