XE 125 2T
ENDURO V NEJČISTŠÍ FORMĚ
XE 125 2T
Neustálé zlepšování
To je klíč pro vlajkovou loď naší řady NEW RACING ERA , která letos prochází značnou modernizací a pyšní se titulem Mondiale Youth.
lehčí zadní náprava, jednodušší údržba a nový odolný dvoutaktní motor 125 činí z XE125 dokonalou kombinaci obratnosti a všestrannosti, výkonu a snadného použití i v těch nejextrémnějších podmínkách
MOTOR
SÍLA A ODPOVĚDNOST
Malý, ale vysoce výkonný dvoutaktní motor o objemu 125 ccm je zcela zrekonstruován a vychází z motoru mistra světa mládeže 2021.
Je samozřejmé, že si zachovává homologaci E5, což je u malého 2-taktu velmi vzácný úspěch.
Díky přepracování válce, pístu a ojnice a novému karburátoru Keihin PowerJet 38 mm nebyla naše 125 nikdy tak odvážná, zkalibrovaná a jezditelná v nízkých otáčkách.
PROSTĚ VYSOKÝ VÝKON
15 sekund . Žádné nástroje. To je vše, co potřebujete k výměně vzduchového filtru TwinAir u nové zadní nápravy.
Důležité je jezdit, ne trávit čas údržbou.
Kromě extrémně jednoduché výměny filtru zlepšili inženýři Fantic také lehkost a výkon: o 10 % nižší hmotnost u nových komponent, zatímco velikost pouzdra filtru byla pečlivě studována a testována naším továrním týmem, aby se maximalizoval výkon při vysokých otáčkách
Náš 2-taktní motor 125 se dokonale hodí ke 100% hliníkovému podvozku, což je kombinace, která je na trhu prakticky jedinečná.
High-tech, lehký, ale také extrémně tuhý, poskytuje maximální přesnost a odezvu pro maximální výkon za jakýchkoli podmínek.
VYSOKÁ KVALITA
Vysoce kvalitní odpružení by mělo zaručit ultra přesné ovládání, využívající každý milimetr zdvihu k filtrování terénu a udržení pouze toho, co jezdec potřebuje.
Proto jsme zvolili KYB a 48mm tlakovou uzavřenou vidlici SSS (Speed Sensitive System) se zdvihem 300 mm a supernastavitelným předpětím, prodloužení a kompresi.
Mono tlumič je také Kayaba se zdvihem 315 mm.
KOUZELNÉ TLAČÍTKO
Mokrý nebo nebezpečný terén? Unavený na konci dlouhého dne?
Žádný strach, i na to jsme mysleli.
XE je standardně dodáván se dvěma režimy mapování: Hard poskytuje maximální výkon, zatímco měkký zpožďuje zapalování pro hladší a snadnější ovladatelnost bez obětování adrenalinu plného výkonu.
TECHNICKÁ SPECIFIKACE
Motor
Motor: kapalinou chlazený 2taktní jednoválec
Homologace: Euro 5
Objem: 125 ccm
Mazací systém: Premix
Zdvih: 54,5 mm
Systém zapalování: CDI
Převody: 6
Vrtání: 54 mm
Startér: Kickstarter
Spojka: Vícelamelová mokrá spojka
Emise CO2: 63 g/km
Karburátor: Keihin PWK38S/1
Podvozek
Rám: Hliníkový, částečně dvojitá kolébka
Pneumatiky: 90/90-21, 120/90-18
Brzdy: Přední brzdový kotouč ø270mm – Zadní brzdový kotouč ø240mm
Přední odpružení: KYB ø48mm USD, plně nastavitelné, zdvih 300 mm
Zadní odpružení: KYB – plně nastavitelné, zdvih 315 mm
Ráfky: 21×1,6 – 18×2,15
Kyvné rameno: Hliník s variabilním průřezem a progresivním článkem
Rozměry
Výška sedadla: 955 mm
Délka: 2140 mm
Palivová nádrž: 9 l
Rozvor: 1455 mm
Mokrá hmotnost: 101 Kg
Šířka: 825 mm
Množství motorového oleje: 0,7 L
Výška: 1285 mm