fantic-motor

FANTIC XXF 250

TOVÁRNÍ SPECIÁL TŘÍDY MX2

FANTIC XXF 250 4T

Zažijte pocit továrního motokrosového jezdce kategorie MX2. Plně vyladěný závodní speciál, který se může pochlubit agresivitou, výkonem, všestranností a kontrolou pro dominanci střední třídy.

Fantic vzal cenami ověnčený model Yamaha YZ250F a přidal vylepšení, které používá na motocyklech ve svém továrním týmu. Hned v základu tak dostáváte laděný výfuk Arrow, pokročilou aplikaci pro ladění křivky výkonu WiGET nebo launch control systém GET, který používají jezdci mistrovství světa.

JEDINÝ SVÉHO DRUHU

Abyste vyhráli, potřebujete to nejlepší závodní náčiní!  

Naše čtyřtaktní 250 nabízí absolutně inovativní řešení na trhu: obrácenou hlavu válce, která poskytuje krátké a efektivní přímé nasávání vzduchu. Toto řešení pochází od Yamahy, která s ním slaví úspěchy již několik let. 

Díky tomu je uspořádání motoru velice kompaktní a v kombinaci s dozadu nakloněným válcem centralizuje hmotnost, aby byla zajištěna extrémní agilita a působivá manévrovatelnost.

Tento motor je známý svým vysokým výkonem již ve standardním stavu. Zkuste si představit, co s ním udělala tuningová kúra pod vedením továrního týmu a vývojářů z oddělení Fantic Racing! 

KRÁSA A VÝKON

Definující charakteristiky čtyřtaktu se naplno projeví v našem na míru laděném výfukovém systému vyvinutém ve spolupráci se značkou Arrow.

Výfukový svod zakončuje nádherný titanový tlumič, který je součástí standardní výbavy. Tlumič váží pouhé 1 kilo, skutečné plus hodné továrního motocyklu.

XXF 250 díky tomu nabízí perfektní průběh točivého moment a lineární průběh výkonové křivky s extra posílením ve vysokých otáčkách!

VŠE POD KONTROLOU

Obrovský výkon řídí nejmodernější technologie.

Fantic XXF 250 je vybaven balíčkem Fantic e-Package s pokročilou kontrolou trakce GET od značky Athena, která nabízí bezkonkurenční ovládáním startu.

Velkým plusem je obrazovka LC-GPA namontovaná na blatníku, která pomáhá zlepšovat vaše starty a zobrazuje různé úrovně kontroly trakce.

Zkuste se projít po depu na některém závodě mistrovství světa MXGP. Toto řešení používají všechny tovární týmu a Fantic je nabízí jako standardní výbavu!

DR JEKYLL A PAN HYDE

Součástí Fantic e-Package je také speciální aplikace WiGET, dostupná pro Android i iOS, díky které máte několik motocyklů v jednom.

Jednoduchým kliknutím ze smartphonu se řídící jednotka vstřikování přizpůsobí jednomu z předdefinovaných nastavení vyvinutých továrním týmem Fantic Racing nebo si můžete vytvořit vlastní nastavení motoru pro jakýkoli terén a povětrnostní podmínky.

Aplikace dále nabízí počítadlo motohodin, přidávání servisních poznámek, diagnostiku a zobrazování dat motoru v reálném čase.

HLINÍKOVÝ RÁM

Lehkýobratnýpřesný.

Přesně takový chcete mít pocit z motorky, když jedete na hranici možností a manévrujete mezi skoky a zatáčkami. A přesně tento pocit získáte s naším sofistikovaným hliníkovým rámem.

Lisované, extra vyztužené a lité komponenty spojují své síly, aby zaručily ideální rovnováhu lehkosti a tuhostí.

PODVOZEK A ODPRUŽENÍ NEJVYŠŠÍ ÚROVNĚ

Maximální komfort a přesnost jízdy můžeme zaručit díky výjimečným kvalitám hliníkového rámu a plně nastavitelnému přednímu odpružení KYB s vidlicí SSS (Speed-Sensitive System) o průměru 48 mm, zdvihem 310 mm a s nastavením přímo od továrního týmu. Zadní tlumič je opět od Kayaby a poskytuje 317 mm zdvihu a je samostatně nastavitelný pro předpětí, kompresi a odskok. Kyvná vidlice z hliníkové slitiny,  brzdy Nissin s 270 mm kotouči vpředu a 240 mm vzadu, ráfky Excel 21×1,60 – 19×1,85 a pneumatiky Pirelli 80/100-21 a 100/90-19 doplňují dynamický balíček modelu XXF 250. 

SOUSTŘEĎTE SE

Chceme, abyste zůstali soustředění a bdělí od prvního do posledního kola.

To je důvod, proč jsme ve spolupráci s továrním týmem vyvinuli speciální tenké plasty bez překážek a s dokonalým tvarováním, aby vám poskytly maximální pohodlí, svobodu a optimální jízdní pozici

K jízdnímu komfortu přispívá i protiskluzové sedlo s optimalizovaným tvarováním a tuhostí nebo řídítka Fantic Racing.

TECHNICKÁ SPECIFIKACE

Motor

Motor: kapalinou chlazený 4taktní jednoválec, 4 ventily, DOHC

Objem: 250 ccm

Zdvih:  53,6 mm
Systém zapalování: TCI
Převody: 5

 

Vrtání: 77 mm
Startér: Elektrický startér
Spojka: Vícelamelová mokrá spojka

Kompresní poměr: 13.8:1

 

Podvozek

Rám: Hliníkový obvodový rám
Pneumatiky: 80/100-21, 100/90-19
Brzdy: Přední brzdový kotouč  ø270mm – Zadní brzdový kotouč ø240mm
Přední odpružení: KYB  ø48 mm, plně nastavitelné, zdvih 310mm
Zadní odpružení: KYB  ø48 mm, plně nastavitelné, zdvih 317mm

Ráfky: 21×1,6 – 19×1,85

Kyvné rameno: Hliník s variabilním průřezem a progresivním článkem

Rozměry

Výška sedadla: 970 mm
Palivová nádrž: 6,2 l
Suchá hmotnost: 102 Kg

Délka: 2175 mm

Výška: 1285 mm

Rozvor: 1475 mm