fantic-motor

FANTIC XX 250

OPRAVDOVÝ ŠAMPION

FANTIC XX 250 2T

Všichni si mysleli, že dvoutaktům odzvonilo, ale naše XX 250 2T je v tak dobrém stavu, že na ní Nicholas Lapucci vyhrál evropský šampionát EMX250 2021, čímž smetl konkurenci 4-taktů. Ve stejném roce se tento model představil i v závodě MXGP proti továrním 450.

Fantic vzal legendární model Yamaha YZ 250 a přidal nálož vlastních lepšení v čele s laděným výfukem Arrow, přepínačem palivových map, vlastní ECU a upravenou ergonomii. Fantic XX 250 je dospělá motorka, která nabízí skvělou ovladatelnost, prvotřídní výkon a zábavu při každém kole na trati.

XX 250 MOTOR

EXPLOZIVNÍ DVOUTAKTNÍ SÍLA

Tlukoucím srdcem motoru je píst Fantic Racing vyladěný továrním týmem Maddi Factory, který jej používá v závodních strojích 

S výfukovým systémem Fantic vyvinutým ve spolupráci se značkou Arrow a nově vyvinutou řídicí jednotkou s přepínačem palivových map se XX250 stává v případě potřeby ještě výkonnější a výbušnější. Tuto nespoutanou dvoutaktní sílu pomáhá kočírovat vynikající podvozek a výkonné brzdy 

Extrémně silná, ale vyvážená závodní zbraň.

NEJEN COOL

Pochromované koleno výfuku s fantastickým vzhledem řekne světu nahlas a jasně o zázracích dvoutaktů.

Výfukový systém byl vyvinut naším oddělím výzkumu a vývoje ve spolupráci se značkou Arrow. Vznikla tak klíčová komponenta pro optimální výkon motor a je navržena speciálně pro použití na vysoké úrovni MX .

Díky hliníkovému tlumiči hluku zajišťujeme také dodržování hlukových předpisů FIM.

100% připraveno na závod!

JAKÉ NASTAVENÍ DNES CHCEŠ?

Jaká je dnes trať? Mokrý písek? Hluboké bláto? Sucho a tvrdo? Žádný problém.

Fantic XX 250 je dodáván se dvěma nastaveními mapování motoru s ovládáním přímo z řídítek. 

Měkká mapa zpožďuje načasování zapalování, poskytuje jemnější podání a je doporučená pro zrádnější terén, pro motocykl, který je vždy citlivý a ovladatelný, aniž by obětoval adrenalinový nával maximálního výkonu.

Druhá mapa je určená pro agresivní podání výkonu přesně tak, jak to od dvoutaktu čekáte. 

BEZKONKURENČNÍ VÝBAVA

XX 250 se může pochlubit nejkonkurenceschopnějším rámem a odpružením ve své třídě . Výjimečně přesný high-tech semi-dvojitý kolébkový rám z hliníku pro optimální tuhost a lehkost váží pouhých 8 kg. Jaký je to pocit při jízdě? Maximální přesnost a odezva pro špičkový výkon za všech podmínek.

Odpružení Kayaba je po léta měřítkem výkonu pro terénní motocykly a není třeba jej představovat. Olejové vidlice Kayaba SSS (Speed Sensitive System) 48 mm s uzavřenou kartridží mají zdvih 300 mm a jsou plně nastavitelné pro předpětí, odskok a kompresi. Perfektní přizpůsobení pro jakoukoli úroveň ježdění, od začátečníků až po závodní profesionály. Zadní tlumič je také Kayaba se zdvihem 315 mm.

ERGONOMIE

Chceme, abyste zůstali soustředění a bdělí od prvního do posledního kola.

To je důvod, proč jsme spolupracovali s továrním týmem na vývoji speciálních tenkých plastů, bez překážek a dokonale tvarovaných, aby vám poskytly maximální pohodlí, svobodu a optimální jízdní pozici.

TECHNICKÁ SPECIFIKACE

Motor

Motor: kapalinou chlazený 2taktní jednoválec
Karburátor: Keihin ø38

Objem: 249 ccm

Zdvih:  72 mm
Systém zapalování: CDI
Převody: 5

 

Vrtání: 66,4 mm
Startér: Nakopávací startér
Spojka: Vícelamelová mokrá spojka

Mazací systém: Premix

Kompresní poměr: 8,9 – 10,6 : 1

Podvozek

Rám: Hliníková částečně dvojitá kolébka
Pneumatiky: 80/100-21, 110/90-19
Brzdy: Přední brzdový kotouč  ø270mm – Zadní brzdový kotouč ø240mm
Přední odpružení: KYB  ø48 mm, plně nastavitelné, zdvih 300mm
Zadní odpružení: KYB  ø48 mm, plně nastavitelné, zdvih 315mm

 

Ráfky: 21×1,6 – 19×2,15

Kyvné rameno: Hliník s variabilním průřezem a progresivním článkem

Rozměry

Výška sedadla: 970 mm
Palivová nádrž: 8,0 l
Suchá hmotnost: 98 Kg

Množství motorového oleje: 0,8 l

Délka: 2185 mm

Výška: 1290 mm

Rozvor: 1485 mm

Šířka: 825 mm