XEF 450
ENDURO MASTERCLASS
MOTOR
Náš báječný 4taktní motor nevyžaduje žádné představování: motor s velkým výkonem a vším, co je potřeba k tomu, abyste si ho užili – v případě potřeby pořádný, ale vždy zvládnutelný.
Charakteristiky , které vyplývají z řady solidních řešení, jako je dvojitá vačková hřídel a hnací hřídel a nádech šílenosti .
Obrácená hlava v kombinaci s dozadu skloněným válcem centralizuje hmotnost a zaručuje mimořádnou hbitost a působivou ovladatelnost .
KLÍČEM JE KOZISTENCE
Jezdec se stává vítězem, pokud je jeho výkon konzistentní od začátku do konce.
Centrální nádrže o objemu 8 litrů nám umožnily pracovat s týmem Enduro Factory na ergonomickém designu, který je elegantní, čistý a tvarovaný.
Design sedadla je také klíčový , pohodlný a skvěle se drží. A to vše proto, abychom vám nabídli maximální pohodlí a svobodu, od nedělní vyjížďky až po 6denní akci.
POKROČILÁ TECHNOLOGIE
Chcete zapnout šestý smysl? Chcete na poslední chvíli změnit dráhu, abyste se vyhnuli překážce?
K tomu byl navržen náš vynikající hliníkový rám.
Lisované, extrudované a tlakově lité komponenty spojují své síly, aby zaručily ideální rovnováhu lehkosti a tuhosti, hbitosti a přesnosti.
Vysoce kvalitní odpružení by mělo zaručit ultra přesné ovládání, využívající každý milimetr zdvihu k filtrování terénu a udržení pouze toho, co jezdec potřebuje.
Proto jsme zvolili KYB a 48mm tlakovou uzavřenou vidlici SSS (Speed Sensitive System) se zdvihem 300 mm a supernastavitelným pro předpětí, prodloužení a kompresi.
Mono tlumič je také Kayaba se zdvihem 315 mm.
DR JEKYLL A PAN HYDE
Se speciální aplikací WiGET je to jako mít několik bajků v jednom.
Jednoduchým kliknutím ze smartphonu se ECU motocyklu přizpůsobí jednomu z mapovacích nastavení vyvinutých Fantic Racing , nebo si můžete vytvořit vlastní nastavení motoru pro jakýkoli terén a povětrnostní podmínky.
Je také možné odečítat měřidlo motocyklu, přidávat servisní poznámky, získávat diagnostiku a zobrazovat data motoru v reálném čase .
TECHNICKÁ SPECIFIKACE
Motor
Motor: kapalinou chlazený 4taktní jednoválec, 4 ventily, DOHC
Homologace: Euro 5
Objem: 450 ccm
Mazací systém: Mokrá jímka
Zdvih: 60,8 mm
Systém zapalování: TCI
Převody: 5
Vrtání: 97,0 mm
Startér: Elektrický startér
Spojka: Vícelamelová mokrá spojka
Emise CO2: 93 g/km
Podvozek
Rám: Hliníkový obvodový rám
Pneumatiky: 90/90-21, 140/90-18
Brzdy: Přední brzdový kotouč ø270mm – Zadní brzdový kotouč ø245mm
Přední odpružení: KYB ø48mm USD, plně nastavitelné, zdvih 310 mm
Zadní odpružení: KYB – plně nastavitelné, zdvih 317 mm
Ráfky: 21×1,6 – 18×2,15
Kyvné rameno: Hliník s variabilním průřezem a progresivním článkem
Rozměry
Výška sedadla: 955 mm
Délka: 2175 mm
Palivová nádrž: 7,9 l
Rozvor: 1480 mm
Hmotnost: 119 Kg
Výška: 1270 mm