fantic-motor

XEF 450 RALLY

XEF 450 RALLY

Skutečný závodní motocykl,
připravený na Dakar, ale také produkční bajk, schválené E5 a připravené nabídnout ten nejčistší pocit z rally. Perfektní pro výzvu chronometru nebo sebe, abyste objevili své limity a posunuli je ještě dále při každé jízdě.

DAKAR ODOLNÉ NÁDRŽE

Velké nájezdy vyžadují velkou kapacitu paliva. Proto jsme  XEF RALLY vybavili 30litrovou nádrží, rozdělenou na dvě části.

První z nich, umístěná bočně, poskytuje  aerodynamickou  a  nárazovou  ochranu . Druhá, uprostřed,

je pod sedadlem a nabízí štíhlou ergonomii a perfektní rozložení hmotnosti.

PŘÍSTROJOVÁ DESKA NEXT-GEN

Vše pod kontrolou. Díky naší 7” RallyScreen budete moci snadno kontrolovat tratě GPX, digitální roadbooky a používat kteroukoli z navigačních aplikací na trhu, a to buď prostřednictvím dotykové obrazovky nebo dvou ovládacích prvků na řídítkách.

S operačním systémem Android můžete spravovat všechny aplikace jako na svém smartphonu, ale je zcela nárazuvzdorný, prachotěsný a vodotěsný (certifikát IP67).

RallyScreen se zapíná a vypíná s motocyklem, ale má také vnitřní baterii, která vám umožní vzít si jej s sebou a plánovat svá dobrodružství a trasy z pohodlí vaší pohovky.

KARBON KEVLAROVÝ ŠTÍT MOTORU

Motor je chráněn karbon-kevlarovým štítem o tloušťce 5 mm.

Díky této základní součásti jsou motor, nádrže a výfuk zcela chráněny před jakýmkoli nárazem nebo nepříjemnostmi.

ČISTÁ SÍLA

Úžasný  4taktní  motor  o objemu 450 ccm netřeba představovat: jednoválec s vynikajícím výkonem se postará o to, abyste z něj vytěžili maximum, agresivní, když je potřeba, a ovladatelný ve všech situacích.

Charakteristiky, které vyplývají z řady solidních řešení, jako je dvojitá vačková hřídel a hnací hřídel, a nádech šílenosti.

Obrácená hlava v kombinaci s dozadu skloněným válcem centralizuje hmotnost a zaručuje mimořádnou hbitost a působivou ovladatelnost.

SÍLA A MODULARITA

Závodit v poušti rychlostí přes  150 km/h vyžaduje velkou dovednost , a váš motocykl vás musí co nejlépe podporovat.

Se zvětšenou přední brzdou o 300 mm si můžete být jisti, že budete schopni zastavit při jakékoli rychlosti. Vyvinuli jsme také směs padů, abychom vám nabídli nejlepší modularitu a jízdu na všech typech terénu.

TECHNICKÁ SPECIFIKACE

Motor

Motor: kapalinou chlazený 4taktní jednoválec, 4 ventily, DOHC
Homologace: Euro 5
Objem: 450 ccm
Mazací systém: Mokrá jímka

Zdvih:  60,8 mm
Systém zapalování: TCI
Převody: 5

 

Vrtání: 97,0 mm
Startér: Elektrický startér
Spojka: Vícelamelová mokrá spojka

 Emise CO2: 93 g/km

Podvozek

Rám: Hliníkový obvodový rám
Pneumatiky: 90/90-21, 140/90-18
Brzdy: Přední brzdový kotouč  ø300mm – Zadní brzdový kotouč ø245mm
Přední odpružení: KYB ø48mm USD, plně nastavitelné, zdvih 310 mm
Zadní odpružení: KYB – plně nastavitelné, zdvih 300 mm

 

Ráfky: 21×1,6 – 18×2,15
Kyvné rameno: Hliník s variabilním průřezem a progresivním článkem

Rozměry

Výška sedadla: 955 mm
Palivová nádrž: 30 l
Rozvor: 1480 mm
Hmotnost: 140 Kg