fantic-motor

XEF 450 RALLY

XEF 450 RALLY

Skutečný závodní motocykl,
připravený na Dakar, ale také produkční bajk, schválené E5 a připravené nabídnout ten nejčistší pocit z rally. Perfektní pro výzvu chronometru nebo sebe, abyste objevili své limity a posunuli je ještě dále při každé jízdě.

XEF RALLY TANK

DAKAR ODOLNÉ NÁDRŽE

Velké nájezdy vyžadují velkou kapacitu paliva. Proto jsme  XEF RALLY vybavili 30litrovou nádrží, rozdělenou na dvě části.

První z nich, umístěná bočně, poskytuje  aerodynamickou  a  nárazovou  ochranu . Druhá, uprostřed,

je pod sedadlem a nabízí štíhlou ergonomii a perfektní rozložení hmotnosti.

PŘÍSTROJOVÁ DESKA NEXT-GEN

Vše pod kontrolou. Díky naší 7” RallyScreen budete moci snadno kontrolovat tratě GPX, digitální roadbooky a používat kteroukoli z navigačních aplikací na trhu, a to buď prostřednictvím dotykové obrazovky nebo dvou ovládacích prvků na řídítkách.

S operačním systémem Android můžete spravovat všechny aplikace jako na svém smartphonu, ale je zcela nárazuvzdorný, prachotěsný a vodotěsný (certifikát IP67).

RallyScreen se zapíná a vypíná s motocyklem, ale má také vnitřní baterii, která vám umožní vzít si jej s sebou a plánovat svá dobrodružství a trasy z pohodlí vaší pohovky.

KARBON KEVLAROVÝ ŠTÍT MOTORU

Motor je chráněn karbon-kevlarovým štítem o tloušťce 5 mm.

Díky této základní součásti jsou motor, nádrže a výfuk zcela chráněny před jakýmkoli nárazem nebo nepříjemnostmi.

ČISTÁ SÍLA

Úžasný  4taktní  motor  o objemu 450 ccm netřeba představovat: jednoválec s vynikajícím výkonem se postará o to, abyste z něj vytěžili maximum, agresivní, když je potřeba, a ovladatelný ve všech situacích.

Charakteristiky, které vyplývají z řady solidních řešení, jako je dvojitá vačková hřídel a hnací hřídel, a nádech šílenosti.

Obrácená hlava v kombinaci s dozadu skloněným válcem centralizuje hmotnost a zaručuje mimořádnou hbitost a působivou ovladatelnost.

SÍLA A MODULARITA

Závodit v poušti rychlostí přes  150 km/h vyžaduje velkou dovednost , a váš motocykl vás musí co nejlépe podporovat.

Se zvětšenou přední brzdou o 300 mm si můžete být jisti, že budete schopni zastavit při jakékoli rychlosti. Vyvinuli jsme také směs padů, abychom vám nabídli nejlepší modularitu a jízdu na všech typech terénu.

TECHNICKÁ SPECIFIKACE

Motor

Motor: kapalinou chlazený 4taktní jednoválec, 4 ventily, DOHC
Homologace: Euro 5
Objem: 450 ccm
Mazací systém: Mokrá jímka

Zdvih:  60,8 mm
Systém zapalování: TCI
Převody: 5

 

Vrtání: 97,0 mm
Startér: Elektrický startér
Spojka: Vícelamelová mokrá spojka

 Emise CO2: 93 g/km

Podvozek

Rám: Hliníkový obvodový rám
Pneumatiky: 90/90-21, 140/90-18
Brzdy: Přední brzdový kotouč  ø300mm – Zadní brzdový kotouč ø245mm
Přední odpružení: KYB ø48mm USD, plně nastavitelné, zdvih 310 mm
Zadní odpružení: KYB – plně nastavitelné, zdvih 300 mm

 

Ráfky: 21×1,6 – 18×2,15
Kyvné rameno: Hliník s variabilním průřezem a progresivním článkem

Rozměry

Výška sedadla: 955 mm
Palivová nádrž: 30 l
Rozvor: 1480 mm
Hmotnost: 140 Kg