fantic-motor





CABALLERO 700 SCRAMBLER

VÝKON, TECHNOLOGIE, BEZPEČNOST

FANTIC CABALLERO 700 SCRAMBLER

Od výkonu – díky fantastickému paralelnímu dvouválcovému motoru Yamaha CP2 o objemu 689 ccm – přes elektronický paket s náklonovým ABS a pokročilou kontrolou trakce až po podvozek nejvyšší úrovně od Marzocchi, vše bylo předmětem důkladné studie a ladění v oddělení výzkumu a vývoje Fantic. Pouze jedna základní charakteristika zůstala stejná, dokonalá rovnováha mezi zábavou na silnici a v terénu, jak se na autentický scrambler patří.

Caballero 700 se může pochlubit vyváženou sadou parametrů, které mu umožňují bez starostí zdolávat silnice i off-road: 19″ a 17″, drátová kola a optimalizované odpružení v kombinaci s hmotností pouhých 175 kg (bez paliva) zajišťují ovladatelnost, bezpečnost a přesnost jízdy v jakémkoli terénu.

MOTOR

Vlajková loď řady Caballero je vybavena velmi uznávaným paralelním dvouválcem CP2 od Yamahy, která poprvé umožnila jinému výrobci, aby si motor naladil dle své potřeby a osadil jej do svého podvozku.

Dokonalý výkon pro zábavu na silnici i v terénu, 74 k při 9 000 ot./min, přichází s upravenou křivkou točivého momentu, která poskytuje silný výkon v celém rozsahu otáček s vrcholem 70 Nm při 6 500 ot./min. 

Tyto hodnoty jsou výsledkem dlouhého vývoje designu a kalibrace celého výfukového a sacího systému, který se vyznačuje jedinečným provedením vzduchové komory a motoru.

Díky motoru, podvozku, použitým technologiím a kvalitě zpracování poskytuje Caballero 700 výjimečný jízdní zážitek při každé vaší jízdě!

PODVOZEK

Vynikající vyvážení podvozku Caballero 700 má základ v novém, vysoce odolném ocelovém rámu a v kyvce vyrobené z vysoce kvalitního hliníkového odlitku.

Odpružení Marzocchi se skládá z robustní 45mm upside-down vidlice se zdvihem 150 mm a monoshocku s nastavitelným předpětím.

Nastavení odpružení je výsledkem optimalizace a rovnováhy nalezené po bezpočtu kilometrů jízdy za všech podmínek: rychlé krátké přejezdy, dálnice, zakroucené okresní silnice, polní cesty a offroadové cesty. 

Caballero 700 také poskytuje výjimečný brzdný výkon. Tento motocykl hravě zvládne jakoukoli silnici díky výkonné kombinaci 330mm kotouče a 4pístkových třmenů Brembo vpředu a 240mm kotouče s třmenem Brembo vzadu. 

ESTETIKA

Styl je inspirován jednou z nejslavnějších verzí v historii Caballera: 125 RC z let 1974 až 1976.

Na první pohled je Caballero 700 snadno rozpoznatelné díky svým čistým a jednoduchým liniím, pečlivě vytvořeným ve Fantic Style Centre. Ikonické prvky, jako je červená nádrž, kulaté světlomety a žluté soutěžní tabulky na bočních panelech, se mísí s moderními prvky, jako jsou CNC držáky motoru, trojité šroubení na brýlích řízení a karbonová ochrana výfukového systému.

Kromě klasické červené barvy je k dispozici také matná metalická modrá, opět spjatá s historií Caballera. 

TECHNIKA

Caballero 700 je vybaveno nejmodernější elektronikou. Jde o první scrambler na světě s ikonickou kulatou 3,5″ TFT obrazovkou s integrovaným Bluetooth modulem pro ovládání hovorů a médií.

Prostřednictvím obrazovky a bloků spínačů na řídítkách je možné zvolit tři jízdní režimy: STREET, OFFROAD (speciálně navržený pro zábavu v terénu) a CUSTOM, který umožňuje jezdci nakonfigurovat chování ABS v zatáčkách a kontrolu trakce dle přání až do úplné deaktivace. 

Výbavu doplňuje kompletní LED osvětlení.

BEZPEČNOST

Caballero 700 je první Fantic, který standardně nabízí náklonové ABS a kontrolu trakce.

Propracovaná inerciální měřicí jednotka (IMU) umožňuje ovládání kola i při naklonění motocyklu a nabízí přesné a spolehlivé zásahy elektroniky.

Oba ovládací prvky lze plně deaktivovat, pokud to jízdní podmínky vyžadují, například v nejnáročnějších terénních podmínkách. 

BAREVNÉ VARIANTY

ČERVENÁ

MODRÁ

TECHNICKÁ SPECIFIKACE

Motor

Homologace: Euro 5
Objem: 689 ccm
Maximální točivý moment: 70 Nm při 6500 ot./min
Zdvih: 68,6 mm
Palivový systém: Electronic Fuel – duální tělo škrticí klapky ø 38mm
Převody: 6
Výfukový systém: Dvojitý výfuk z nerezové oceli

Motor: kapalinou chlazený dvouválcový čtyřtakt
Maximální výkon: 74 HP při 9000 ot./min
Startér: Elektrický
Spojka: Vícelamelová mokrá spojka

Podvozek

Rám: Rám z CrMo oceli
Pneumatiky: 110/80 R19, 150/70 R17
Brzdy: Přední plovoucí brzdový kotouč ø330mm Brembo 4-pístkový radiální třmen – Zadní brzdový kotouč ø245mm Brembo třmen
Přední odpružení: VRM-Marzocchi ø45mm UpsideDown
Zadní odpružení: Monotlumič VRM-Marzocchi s nastavením předpětí
Světla: plná LED vpředu i vzadu

 Kyvné rameno: Z hliníku s proměnným průřezem a progresivním spojením

Kola: Paprsková s hliníkovými ráfky

ABS: Continental ABS (vypínatelný) + kontrola trakce (vypínatelná)
Přístrojová deska: 3,5″ TFT Bluetooth připojení
Zdvih zadního odpružení: 150 mm

Rozměry

Výška sedadla: 830 mm
Palivová nádrž: 13 l
Rozvor: 1460 mm
Hmotnost: 175 kg (bez benzínu, s kapalinami)