fantic-motor

CABALLERO 125 SCRAMBLER 2025

NADČASOVÁ IKONA 70. LET

FANTIC CABALLERO 125 SCRAMBLER

Caballero Scrambler 125 je ikona, která po léta provází každého svobodného ducha, nadčasový objekt touhy mladých rebelů.

Motorka s jedinečným designem, snadno ovladatelná, schopná zaručit plnou svobodu v jakémkoli terénu. Pohodlná a lehká na silnici, agilní a agresivní v terénu, kde pneumatikami s hrubým vzorkem okamžitě ukazují své charisma.

Nové Caballero je motocykl dvojí tváře, opravdový scrambler, který si stejně působivě poradí na asfaltu i na hlíně. Stačí si vybrat směr a osvobodit svobodného ducha ve volbě cesty. Zábava zaručena za každých podmínek!

MOTOR

Vrcholem motocyklu je přepracovaný vodou chlazený čtyřtaktní motor Minarelli 125cc . Motor nejnovější generace schopný zajistit nejvyšší možný výkon, a přitom splňuje homologační předpisy Euro 5+. Motor, který pohání Fantic 125 Scrambler, je technicky vyspělý, vybavený elektronickým vstřikováním paliva, antihoppingovou spojkou a systémem Variable Valve Actuation. Systém VVA díky aktuátoru umožňuje, aby byla k dispozici nejúčinnější a nejvýkonnější vačka při jakýchkoli otáčkách a vždy zaručuje maximální zrychlení. Nová hlava válců nabízí účinnější spalování, které se projevuje vyšším výkonem, nižší spotřebou paliva a menší produkcí CO2. Antihoppingová spojka zabraňuje zablokování zadního kola, když jezdec zpomaluje, a zajišťuje tak větší bezpečnost.

PODVOZEK

Přední 41mm USD vidlice FANTIC FRS má zdvih 150 mm, zadní odpružení se stejným zdvihem je také tovární FANTIC FSR. U verze Scrambler je nastavitelný odskok u zadního tlumiče.

Drátová kola s pneumatikami Pirelli Scorpion Rally (110/80-19 vpředu a 130/80-17 vzadu) dodávají motocyklu autentický scrambler vzhled. 320 mm přední a 230 mm zadní brzdový kotouč a volitelné náklonové ABS Continental zaručuje skvělou bezpečnost v každé situaci.

Verze Scrambler je určená především na asfalt a šotolinové cesty. Díky nižšímu těžišti a kratšímu zdvihu nabízí velmi hbité ovládání a pohotové reakce na změnu směru. Pro náročné off-road vyjížďky je zde verze Rally, která má robustnější a plně nastavitelné nastavitelné tlumení se zdvihem 200mm.

DISPLEJ A OSVĚTLENÍ

Nově najdeme i na modelu 125 krásný barevný displej s bluetooth konektivitou, který známe z modelů Caballero 500 a 700. Na displeji můžete nastavit 2 jízdní režimy All-terrain a Street, přičemž v terénním režimu je k dispozici možnost vypnout ABS pomocí tlačítka na řídítkách. 

Novinkou je také přepracované LED osvětlení, které nabízí moderní a funkční design. Přední světlo je optimalizované pro odolnost proti vibracím a nárazům při jízdě v terénu a má nový design, se kterým ladí i zadní světlo a nové blinkry. 

Displej i osvětlení se ovládají pomocí nových sdružených přepínačů na řídítkách, které díky příjemně velkým tlačítkům a dobré ergonomii umožňují jisté ovládání za každých podmínek

ESTETIKA

Všechno to začalo Caballerem. Vždy lesklá červená nádrž, široká řídítka a offroad pneumatiky. Zbytek byla silnice, prach a dobrodružství. Takhle jsem se zamiloval do dvou kol.“ 

Palivová nádrž a žlutá boční závodní tabulka inspirovaná ikonickým Fantic Motor Caballero ze 70. let. Široká řídítka s off-roadovým tvarem, dvojitý výfukový systém se skvělým zvukem, mnoho CNC detailů, přední a zadní LED světla, to vše dělá z tohoto Caballera nejžádanější hračku pro všechny věkové kategorie. Motorka, která vás bude bavit nejen svým výkonem, ale i vzhledem!

Novinkou je přepracovaná boční kapotáž pro lepší ergonomii a potah sedla.

BAREVNÉ VARIANTY

ČERNÁ

ČERVENÁ*

*Ilustrační obrázek – na fotce je model 2024

TECHNICKÁ SPECIFIKACE

Motor

Motor: SOHC kapalinou chlazený 4taktní jednoválec Minarelli
Homologace:
Euro 5+
Objem: 125 ccm
Maximální výkon: 11 kW (15 HP) při 9750 ot./min
Maximální točivý moment: 11,2 Nm při 6500 ot./min
Palivový systém: Electronic Fuel – tělo škrticí klapky ø 30mm

Vrtání: 52 mm
Zdvih: 59 mm
Startér: Elektrický
Spojka: Vícelamelová mokrá kluzná spojka
Převody: 6
Výfukový systém: Dvojitý nerezový výfuk

Spotřeba paliva: 2 l/100 km

Podvozek

Rám: Rám z CrMo ocelové středové trubky
Pneumatiky: 110/80 R19, 130/80 R17
Brzdy: Přední brzdový kotouč ø320mm – Zadní brzdový kotouč ø230mm
Přední odpružení: ø41mm UpsideDown
Zadní odpružení: Centrální tlumič s nastavením odskoku

Kyvné rameno: Z oceli s variabilním průřezem a progresivním článkem
Kola: 
Drátová s hliníkovými ráfky

ABS: Continental náklonové ABS (vypínatelné)
Zdvih předního odpružení: 150 mm
Zdvih zadního odpružení: 150 mm

Rozměry

Výška sedadla: 820 mm
Délka: 2080 mm
Palivová nádrž: 12 l
Rozvor: 1425 mm
Hmotnost: 130 kg