fantic-motor

CABALLERO 500 RALLY

ZROZENO PRO ZÁBAVU V TERÉNU

FANTIC CABALLERO 500 RALLY

Caballero 500 v provedení Rally je věnováno milovníkům detailů s dobrodružnou a rebelskou dušíRally je nejterénnější verze Caballera, navržená tak, aby vám umožnila snít na dvou kolech o dobrodružstvích

Terénní podvozek z něj dělá ideálního společníka pro vaše vzrušující výlety na dosud neobjevená místa. Nastavitelná USD vidlice o průměru 43mm se zvýšeným zdvihem 200 mm, vysokým předním blatníkem, hliníkovou kyvnou vidlicí, dodatečnou ochrannou motoru, chladiče a světlometu nebo řídítka s hrazdičkou v sobě terénní ambice nezapřou.

Nové Caballero dostalo řadu vylepšení v čele s krásným displejem s bluetooth, novým LED osvětlením, novým zadním blatníkem a updatem prošel také motor a řídící jednotka. Hlavní charakteristika Caballera 500 ale zůstává stejná, a tou je zábava za každých podmínek!

MOTOR

Jednoválcový, 4ventilový, kapalinou chlazený motor s elektronickým vstřikováním. Poskytuje skvělý výkon na asfaltu v kombinaci s účinností na off-roadových tratích. Řídicí jednotka ECU má aktualizované mapování, které zajišťuje ještě lepší výkon motoru při všech otáčkách a společně s novým setrvačníkem také optimalizuje výkon z hlediska křivky nástupu maximálního výkonu a točivého momentu. Díky tomu poskytuje Caballero 500 živelný projev za každé situace. Licenční motor Zongshen se vyrábí přímo v Itálii v motorárně Motori Minarelli, kterou Fantic vlastní.

Výfukový systém je vyroben v rovněž v Itálii ve spolupráci se značkou Arrow. Dvojité chromované tlumiče vyvedené pod sedadlem skvěle mají perfektní zvuk a skvěle sedí k charakteru motorky.

PODVOZEK

Caballero 500 je skutečný univerzál s vyváženým chováním na silnici i mimo niŘada Caballero se vyznačuje rámem z chrom-molybdenové oceli. Toto technické řešení upřednostňuje lehkost, čímž zajišťuje neuvěřitelnou hbitost a pohodlí.

Přední 43mm USD vidlice FANTIC FRS má zdvih 200 mm, zadní odpružení je nastavitelné FANTIC FRSRally je nejvíce off-roadově orientovaný model rodiny Caballero. Pro zábavné vyjížďky po zpevněných cestách a šotolinách jsou zde verze Scrambler a Deluxe, které mají o 50mm nižší zdvih a nabízí větší hbitost při rychlých změnách směru.

Drátová kola obutá do pneumatik Michelin Anakee Wild 110/80-19 & 140/80-17, dodávají motocyklu skutečný terénní charakter. 320 mm přední a 230 mm zadní brzdové kotouče a odpojitelný dvoukanálový ABS systém Continental zaručují skvělou bezpečnost v každé situaci.

DISPLEJ A OSVĚTLENÍ

Nově najdeme i na modelu 500 krásný barevný displej s bluetooth konektivitou, který známe z vrcholného modelu Caballero 700. Na displeji můžete nastavit 2 jízdní režimy All-terrain a Street, přičemž v terénním režimu je k dispozici možnost vypnout ABS pomocí tlačítka na řídítkách. 

Novinkou je také přepracované LED osvětlení, které nabízí moderní a funkční design. Přední světlo je optimalizované pro odolnost proti vibracím a nárazům při jízdě v terénu a má nový design, se kterým ladí i zadní světlo a nové blinkry. 

Displej i osvětlení se ovládají pomocí nových sdružených přepínačů na řídítkách, které díky příjemně velkým tlačítkům a dobré ergonomii umožňují jisté ovládání za každých podmínek

ESTETIKA

Caballero Rally nabízí spoustu terénních detailů: řídítka s hrazdičkou, zvýšení přední blatník, kryt motoru, ochrannou mřížku světlometů, přední závodní tabulku nebo terénní pneumatiky. K dokoupení je pak spousta dalších originálních doplňků, které umožňují přizpůsobit si motorku podle sebe.

K dispozici jsou dvě barvy: vedle matné pískové verze je k dispozici nová světle zelená v lesklém provedení.

BAREVNÉ VARIANTY

PÍSKOVÁ

ZELENÁ

TECHNICKÁ SPECIFIKACE

Motor

Homologace: Euro 5
Objem: 449 ccm
Maximální točivý moment: 43 Nm při 6000 ot./min
Zdvih: 64 mm
Palivový systém: Electronic Fuel – tělo škrticí klapky ø 40mm
Převody: 6
Výfukový systém: Dvojitý výfuk od ARROW

Motor: kapalinou chlazený 4taktní jednoválec
Maximální výkon: 40 HP při 7500 ot./min
Vrtání: 94,5 mm
Startér: Elektrický
Spojka: Vícelamelová mokrá spojka
Spotřeba paliva: 4,2 l/100 km

Podvozek

Rám: Rám z CrMo ocelové středové trubky
Pneumatiky: 110/80 R19, 140/80 R17
Brzdy: Přední plovoucí brzdový kotouč ø320mm – Zadní brzdový kotouč ø230mm
Přední odpružení: ø43mm UpsideDown
Zadní odpružení: regulace tlumení odskoku
Emise CO2: 97 g/km
Kyvné rameno: Z oceli s variabilním průřezem a progresivním článkem

Kola: Paprsek s hliníkovými ráfky
ABS: Continental dvoukanálový ABS (vypínatelný)
Zdvih předního odpružení: 200 mm
Zdvih zadního odpružení: 200 mm

Rozměry

Výška sedadla: 820 mm – 840 mm
Délka: 2080 mm
Palivová nádrž: 12 l
Rozvor: 1435 mm
Hmotnost: 150 kg